Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ротар, Василь Борисович | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T07:29:17Z | - |
dc.date.available | 2024-11-22T07:29:17Z | - |
dc.date.issued | 2017-06-01 | - |
dc.identifier.citation | Науково-практичний журнал "Педагогіка і психологія" | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-8466 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22316 | - |
dc.description.abstract | Автором доведено необхідність дотримання компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту. Виокремлено такі компоненти професійної компетентності : комунікативний, інформаційний та соціально-правовий. Визначено рівні прояву названих компонентів професійної компетентності: низький, середній, достатній та високий. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського | uk_UA |
dc.subject | Вища освіта, компетентнісний підхід, професійна компетентність, компоненти професійної компетентності, фахівець цивільного захисту | uk_UA |
dc.title | Дослідження рівнів прояву компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 870,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.