Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРотар, Василь Борисович-
dc.date.accessioned2024-11-22T07:29:17Z-
dc.date.available2024-11-22T07:29:17Z-
dc.date.issued2017-06-01-
dc.identifier.citationНауково-практичний журнал "Педагогіка і психологія"uk_UA
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22316-
dc.description.abstractАвтором доведено необхідність дотримання компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту. Виокремлено такі компоненти професійної компетентності : комунікативний, інформаційний та соціально-правовий. Визначено рівні прояву названих компонентів професійної компетентності: низький, середній, достатній та високий.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені К.Д. Ушинськогоuk_UA
dc.subjectВища освіта, компетентнісний підхід, професійна компетентність, компоненти професійної компетентності, фахівець цивільного захистуuk_UA
dc.titleДослідження рівнів прояву компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захистуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf870,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.