Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловченко Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2024-11-22T09:41:38Z-
dc.date.available2024-11-22T09:41:38Z-
dc.date.issued2023-04-20-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22350-
dc.description.abstractДержавна служба України з надзвичайних ситуацій постійно працює над підвищенням вимог до працівників служби цивільного захисту. Сучасний працівник ДСНС повинен вміти налагоджувати комунікативні зв’язки з колегами, підлеглими, населенням тощо. Він має бути толерантним, комунікабельним, вміти конструктивно спілкуватися, попереджувати та вирішувати конфлікти. Тобто у нього має бути сформована професійна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїна, м. Черкасиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ КОМПОНЕНТІВ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДСНС УКРАЇНИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції 20.04.23.pdf4,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.