Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T10:21:40Z-
dc.date.available2024-11-29T10:21:40Z-
dc.date.issued2011-12-30-
dc.identifier.citationhttps://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=62UBVyMAAAAJ&citation_for_view=62UBVyMAAAAJ:Tyk-4Ss8FVUCuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22542-
dc.description.abstractУ статті розкриваються активні форми і методи навчання та обґрунтовується необхідність та важливість їх використання у процесі розвитку професійно важливих якостей (ПВЯ) курсантів майбутніх працівників Органів та підрозділів Державного пожежного нагляду (ДПН) під час вивчення дисциплін психологічного спрямування. Аналізуються такі методи: дискусія, моделювання професійних ситуацій. Досліджено дидактичні принципи їх застосування у навчально-виховному процесі ВНЗ МНС України. Виокремлено критерії диференціювання курсантів-майбутніх працівників ДПН за рівнями розвитку ПВЯ.uk_UA
dc.publisherВісник Національного університету оборони Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries3;-
dc.subjectпрофесійно важливі якостіuk_UA
dc.titleЗастосування активних форм та методів навчання у процесі розвитку професійно важливих якостей курсантів-майбутніх працівників ДПН МНС Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бар'єри саморозвитку_ПОвна.pdf691,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.