Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМохнар, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2024-11-30T09:13:16Z-
dc.date.available2024-11-30T09:13:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22697-
dc.description.abstractУ статті розкриваються теоретичні аспекти щодо ключової ролі викладача вищої школи у вихованні культури міжособистісної взаємодії курсантів) Автор підкреслює' що ефективна взаємодія між викладачами і курсантами активно впливає на останніх' формує у них цілком визначені погляди і переконання' спосіб мислення і дії) Інтелектуальні' ідейно-політичні та моральні якості викладача мають вагоме значення в усьому навчально( виховному процесі закладуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectкультура міжособистісної взаємодії' педагогічна культура викладача' культура спілкування' моральне виховання)uk_UA
dc.titleРОЛЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ У ВИХОВАННІ КУЛЬТУРИ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ КУРСАНТІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012_3_31.pdf129,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.