Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолоколов, Віталій Олексійович-
dc.contributor.authorЖогло, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorХмелюк, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2024-11-30T14:24:51Z-
dc.date.available2024-11-30T14:24:51Z-
dc.date.issued2024-11-29-
dc.identifier.citationПедагогічна наука і освіта ХХІ століття, № 3 (2024)uk_UA
dc.identifier.issnУДК: 378.147:796.42.071.43-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22741-
dc.descriptionВища освіта України зазнає значних перетворень Це пов’язано зі зростаючою невідповідністю якості освіти сучасним вимогам галузі фізичного виховання та спорту. Професійна підготовка сучасних тренерів і фахівців галузі фізичного виховання потребу модернізації. Це зумовлено необхідністю оновлення програм підготовки майбутніх спеціалістів з урахуванням інноваційних технологій навчання та тренування в спорті. Також потребує узгодження змістова складова освіти майбутніх фахівців з професійним стандартом окремих спеціальностей сфери фізичного виховання. Незважаючи на особливості вищої освіти в сфері спорту в Україні, існує логічний запит ринку на сучасних фахівців, здатних демонструвати високий рівень розвитку провідних компетентностей, а також орієнтуватися на самоосвіту за фахом протягом життя. Однією з основних проблем якісного функціонування сфери фізичного виховання та спорту є відсутність акцентованої співпраці між роботодавцями та адміністраціями закладів вищої освіти щодо оновлення та розробки сучасних освітніх програм підготовки майбутніх тренерів з виду спорту.uk_UA
dc.description.abstractВідповідність сучасним вимогам спортивної індустрії є вагомим важелем формування системи підготовки висококваліфікованих фахівців у сфері фізичного виховання та спорту.Мета. Визначення основних напрямів вдосконалення професійної підготовки тренерів з виду спорту з урахуванням сучасних реалій розвитку галузі. Методи. Дослідження мало аналітичний характер, що зумовило вибір теоретичних методів педагогічного дослідження. Використано: бібліографічний метод аналізу даних науково-методичної літератури з проблеми дослідження; метод педагогічного моделювання щодо проблем підготовки фахівців галузі фізичного виховання та спорту; метод прогнозування шляхів вирішення проблемних питань з підготовки майбутніх тренерів з виду спорту. Результати. Аналіз показав, що нинішня підготовка тренерів з виду спорту потребує оновлення теоретичної складової, а також підвищення рівня практичної орієнтованості навчання. Для цього пропонується впровадження інноваційних методик навчання, з урахуванням інтересів та запитів усіх учасників процесу підготовки фахівців. Зокрема, наголошується на потребі підвищення зацікавленості роботодавців завдяки тіснішій інтеграції практичного компонента навчання з урахуванням особливостей діяльності у спортивних організаціях. Значну увагу необхідно приділити питанням мотивації студентів до навчання, впроваджуючи сучасні технології та стимулюючи практичну діяльність. Крім того, важливою проблемою залишається недостатня міждисциплінарність підготовки тренерів, що впливає на їхню адаптацію до швидких змін у спортивній індустрії. Інтеграція компетентнісного підходу може сприяти розробці більш гнучких та професійно орієнтованих навчальних програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-методичний журнал.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.35619/pse.vi3.39;-
dc.subjectпрофесійна компетентність, інноваційне навчання, інтерактивні технології, Soft skills, стажування, міждисциплінарний підхід, модернізація освіти.uk_UA
dc.titleОСВІТА ТРЕНЕРІВ З ВИДУ СПОРТУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf731,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.