Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтарова, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-19T15:00:37Z-
dc.date.available2017-06-19T15:00:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразінаru_RU
dc.identifier.issn2227-1864-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2307-
dc.description.abstractУ статті в ракурсі проведення паралелей між авторськими міфосвітами окреслено реалізацію уявлень про циклічний плин часу у творчості П. Тичини, В. Свідзінського, Б. І. Антонича, М. Ореста й київських неокласиків. З’ясовано, що домінантними в такій моделі є мотиви вічного повернення, кружляння/кола, весни-відродження й зими-смерті (або зими-сну), дня і ночі (оприявнювані передусім на «речовому» рівні через еквівалентні мотиви світла (сонця) і темряви (мороку, місяця)), які мають архетипове ядро й закорінені в національній картині світу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во ХНУ ім. В. Н. Каразінаru_RU
dc.relation.ispartofseriesФілологія;№ 1080, вип. 69-
dc.subjectМіф, архетип, концепт, вічне повернення, циклічністьru_RU
dc.titleРеконструкція циклічної моделі буття в українській міфософській ліриці першої половини ХХ ст.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.