Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іващенко, Оксана Алімівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T17:30:31Z | - |
dc.date.available | 2024-12-10T17:30:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | https://profedu.com.ua/web/uploads/journals_pdf/Professional%20Education_%20Methodology,%20Theory,%20and%20Technologies_2015_2.pdf | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23345 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано наукову літературу з проблеми готовності фахівців до професійної діяльності, розглянуто різні підходи до визначення цього поняття. Автором уточнено сутність поняття «професійна готовність» та представлено структуру професійної готовності майбутніх фахівців ДСНС України до роботи в екстремальних умовах. Встановлено взаємозв’язок між станом професійної готовності спеціаліста та ефективністю його діяльності. Зроблено висновок про можливість ефективного формування професійної готовності під час цілеспрямовано організованого навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі. | uk_UA |
dc.subject | екстремальні умови; компоненти; професійна готовність; структура; фахівці ДСНС України | uk_UA |
dc.title | Структура професійної готовності до діяльності в екстремальних умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Professional Education_ Methodology, Theory, and Technologies_2015_2.pdf | 6,71 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.