Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Оксана Алімівна-
dc.date.accessioned2024-12-10T17:30:31Z-
dc.date.available2024-12-10T17:30:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationhttps://profedu.com.ua/web/uploads/journals_pdf/Professional%20Education_%20Methodology,%20Theory,%20and%20Technologies_2015_2.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23345-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукову літературу з проблеми готовності фахівців до професійної діяльності, розглянуто різні підходи до визначення цього поняття. Автором уточнено сутність поняття «професійна готовність» та представлено структуру професійної готовності майбутніх фахівців ДСНС України до роботи в екстремальних умовах. Встановлено взаємозв’язок між станом професійної готовності спеціаліста та ефективністю його діяльності. Зроблено висновок про можливість ефективного формування професійної готовності під час цілеспрямовано організованого навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі.uk_UA
dc.subjectекстремальні умови; компоненти; професійна готовність; структура; фахівці ДСНС Україниuk_UA
dc.titleСтруктура професійної готовності до діяльності в екстремальних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional Education_ Methodology, Theory, and Technologies_2015_2.pdf6,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.