Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Оксана Алімівна-
dc.contributor.authorНенько, Юлія Петрівна-
dc.date.accessioned2024-12-11T11:58:34Z-
dc.date.available2024-12-11T11:58:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23374-
dc.description.abstractМонографія присвячена розв’язанню наукової проблеми формування психолого-педагогічної компетентності здобувачів у відомчих закладах вищої освіти ДСНС України. У роботі досліджено сутність компетентнісного підходу й поняття психолого-педагогічної компетентності в процесі підготовки фахівців. Узагальнено критерії сформованості психолого-педагогічної компетентності випускника ЗВО і схарактеризовано особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців ДСНС України. Розроблено модель формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх фахівців ДСНС України. Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх фахівців ДСНС України та експериментально перевірено їхню ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічна компетентність як програмний результат фахової підготовки здобувачів у відомчих закладах вищої освіти ДСНС Україниuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.