Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПомаза-Пономаренко, А.Л.-
dc.contributor.authorТарадуда, Д.В.-
dc.contributor.authorДемент, М.О.-
dc.date.accessioned2024-12-20T09:24:40Z-
dc.date.available2024-12-20T09:24:40Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationВісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(21)2024uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23592-
dc.description.abstractАнотація У статті аналізуються наукові розробки вітчизняних вчених та положення чинної нормативно-правової бази України щодо визначення правових і політичних меж гарантування інституційної безпеки держави. Виявлено відсутність єдиного загальновизнаного поняття «інституційна спроможність держави» та «інституційна безпека держави» на національній території. З огляду на це, під інституційною спроможністю України рекомендується розуміти здатність її державного апарату протистояти зовнішнім і внутрішнім ризикам і загрозам, що можливо за умови розвитку політичних підсистем, контрольованого лобізму і правових інститутів, боротьби із корупцією, що має унеможливити появу суспільних і суспільно-політичних конфліктів у державі. Крім того, наполягається на виділенні правової та організаційної підсистем державного управління, які покликані гарантувати та підтримувати систему безпеки держави. Враховуючи правову диференціацію у визначенні системи безпеки України, пропонується законодавчо закріпити поняття «інституційна безпека держави» шляхом внесення змін до Закону України «Про національну безпеку України». Уважаємо, що такий вид безпеки передбачає ефективну діяльність державних інституцій у напрямку забезпечення стану безпеки національних інтересів України, при цьому лобіюються інтереси саме держави та суспільства, а не приватні інтереси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ІНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ВПЛИВУ НА НЕЇ ЛОБІЗМУ Й КОРУПЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ІНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ.pdfОСОБЛИВОСТІ ІНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ498,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.