Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ненько, Юлія Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-22T16:26:34Z | - |
dc.date.available | 2024-12-22T16:26:34Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/23810 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз теоретичні аспекти формування екологічної компетентності фахівців неекологічного профілю у контексті сучасних екологічних викликів, зокрема, в умовах глобалізації. Дослідником обґрунтовано необхідність узагальнення, аналізу та систематизації накопичених знань у галузі педагогіки та аналізу педагогічних проблем взаємодії людини та довкілля у ХХІ столітті. Зазначено, що екологічний стан сучасного світу пов’язаний з освіченими, компетентними, з високими духовними цінностями людьми, які живуть у гармонії з навколишнім середовищем. Досліджено сутність екологічної компетентності, як важливого елемента сучасної освіти, що включає екологічні знання, уміння та навички, необхідні для усвідомленої взаємодії з навколишнім середовищем. Визначено ключові сфери формування цієї компетентності: знаннєва, громадянська, соціальна, рівень життя та культурно-освітня. Використані методи включають теоретичний аналіз, узагальнення та емпіричні дослідження, які дозволяють вивчити зв’язки між екологічною компетентністю та навчальними процесами. Автор відзначає, що система освіти повинна адаптуватися до потреб суспільства та враховувати необхідність підвищення екологічної свідомості молоді шляхом інтеграції екологічних тем у навчальні програми та проєктну діяльність, яка може стати ефективним інструментом для розвитку практичних навичок та критичного мислення. Обґрунтовано необхідність вдосконалення педагогічних умов та методичних підходів для ефективної реалізації екологічної освіти. Акцентовано, що сучасна екологічна освіта повинна не лише формувати знання, але й виховувати цінності, що сприятимуть розвитку відповідальних громадян. Висновки дослідження свідчать, що екологічна компетентність є комплексним явищем, що включає особистісні та професійні аспекти розвитку, і має важливе значення для сталого розвитку суспільства, а отже, вказують на необхідність подальшої роботи у напрямку удосконалення системи екологічної освіти, щоб забезпечити ефективну підготовку фахівців, готових до викликів сучасності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | екологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | здобувач освіти | uk_UA |
dc.subject | навколишнє середовище | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.title | Формування екологічної компетентності фахівця неекологічного профілю в умовах освітнього процесу: теоретичний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1990-Текст статті-3838-1-10-20241215.pdf | 872,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.