Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарламова, Юлія Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-06-20T07:16:58Z-
dc.date.available2017-06-20T07:16:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2422-
dc.description.abstractВідповідно до вимог Указу Президента від 24 грудня 2012 року № 726/2012 « Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади» було утворено Державну службу України з надзвичайних ситуацій (ДСНС),як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через міністра оборони України.Тільки за останні 2 роки, це вже друга суттєва реорганізація цього відомства. Як свідчить досвід найбільш розвинених країн світу, реформації та реорганізації в таких структурах є вимушеною потребою сьогодення. Але чи у вірному руслі діє наша держава, можна дізнатись лише після аналізу побудови організації дій у сфері діяльності з попередження надзвичайних ситуацій (НС) у розвинених країнах світу.ru_RU
dc.publisherІДУЦЗru_RU
dc.subjectцивільний захистru_RU
dc.titleМІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОЗВИНЕНИХ ДЕМОКРАТИЧНИХ КРАЇН У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf340,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.