Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасярум, Сергій-
dc.contributor.authorГригоренко, Костянтин-
dc.date.accessioned2024-12-26T14:22:17Z-
dc.date.available2024-12-26T14:22:17Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationНауковий фаховий журнал “Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології”, 2024, №5 (139)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду проблеми організації самостійної роботи (самопідготовки) курсантів з курсу вищої математики в умовах воєнного часу. Автори пропонують гармонійне поєднання традиційних і інноваційних методів навчання вищої математики для підвищення якості виконання курсантами самостійної роботи (самопідготовки). На основі проведеного теоретичного аналізу наукових досліджень, а також рефлексії власного практичного досвіду, автори узагальнюють основні підходи у навчанні вищої математики у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців пожежної безпеки і цивільного захисту. Обґрунтовується необхідність використання сучасних цифрових технологій для ефективної організації самостійної роботи студентівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с. 293-303-
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectсамопідготовкаuk_UA
dc.subjectсинергіяuk_UA
dc.subjectосвітні інноваціїuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ: СИНЕРГІЯ ТРАДИЦІЙНИХ І СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Касярум, Григоренко.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.