Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колоколов, Віталій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Єфременко, А.М. | - |
dc.contributor.author | Позднякова, М.М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T11:24:11Z | - |
dc.date.available | 2025-02-13T11:24:11Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-07 | - |
dc.identifier.citation | Фахове наукове видання з проблем спортивних та рухливих ігор. СПОРТИВНІ ІГРИ .Науковий журнал No1(35) Харків | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2523-4161 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629 | - |
dc.description | Встановлено актуальність впровадження VR/AR технологій в процес фізичного виховання різного контингенту – від дошкільників до студентів. Переваги VR/AR технологій полягають у підвищенні залученості та мотивованості до навчання та тренування в фізичному вихованні, а також їх рухових навичок. Висновки. Останні дослідження продемонстрували практичну цінність VR/AR технологій для фізичного виховання. Проаналізований досвід апробації VR/AR технологій в середовищі школярів та студентів хоча має певні обмеження, але акценту увагу на їх потенціалі для майбутнього перетворення освітнього процесу. Подальші дослідження мають бути спрямовані на вивчення особливостей окремих VR/AR технологій та потенційних можливостей їх використання в фізичному вихованні дітей різних вікових категорій. | uk_UA |
dc.description.abstract | Удосконалення процесу фізичного виховання асоціюється з впровадженням інноваційних технологій. Перспективними напрямком модернізації фізичного виховання виступає віртуальна та доповнена реальність (VR/AR). Мета. Огляд ефективності використання ігрових технологій віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні. Матеріал і методи. Методологія дослідження передбачала проведення структуровано огляду наукових джерел, що індексуються системою Google Scholar. Було проведено структурований пошук із використанням програмного забезпечення PoP. Відповідно до тематики дослідження покроково було сформовано список із шести наукових публікацій, які відповідали критеріям відбору. Огляд було обмежено 2020-2024 роками. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківська державна академія фізичної культури | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | No1(35); | - |
dc.subject | інтерактивне навчання, рухові навички, освітні технології, педагогічні інновації, спортивна педагогіка, когнітивний розвиток, адаптивне навчання. | uk_UA |
dc.title | Ігрові технології віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні: огляд ефективності | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ігрові_технології_віртуальної_та_доповненої_реальності_в_фізичному.pdf | 850,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
изображение_viber_2025-02-12_18-00-07-694.jpg | 122,52 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.