Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолоколов, Віталій Олексійович-
dc.contributor.authorЄфременко, А.М.-
dc.contributor.authorПозднякова, М.М.-
dc.date.accessioned2025-02-13T11:24:11Z-
dc.date.available2025-02-13T11:24:11Z-
dc.date.issued2025-02-07-
dc.identifier.citationФахове наукове видання з проблем спортивних та рухливих ігор. СПОРТИВНІ ІГРИ .Науковий журнал No1(35) Харківuk_UA
dc.identifier.issn2523-4161-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629-
dc.descriptionВстановлено актуальність впровадження VR/AR технологій в процес фізичного виховання різного контингенту – від дошкільників до студентів. Переваги VR/AR технологій полягають у підвищенні залученості та мотивованості до навчання та тренування в фізичному вихованні, а також їх рухових навичок. Висновки. Останні дослідження продемонстрували практичну цінність VR/AR технологій для фізичного виховання. Проаналізований досвід апробації VR/AR технологій в середовищі школярів та студентів хоча має певні обмеження, але акценту увагу на їх потенціалі для майбутнього перетворення освітнього процесу. Подальші дослідження мають бути спрямовані на вивчення особливостей окремих VR/AR технологій та потенційних можливостей їх використання в фізичному вихованні дітей різних вікових категорій.uk_UA
dc.description.abstractУдосконалення процесу фізичного виховання асоціюється з впровадженням інноваційних технологій. Перспективними напрямком модернізації фізичного виховання виступає віртуальна та доповнена реальність (VR/AR). Мета. Огляд ефективності використання ігрових технологій віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні. Матеріал і методи. Методологія дослідження передбачала проведення структуровано огляду наукових джерел, що індексуються системою Google Scholar. Було проведено структурований пошук із використанням програмного забезпечення PoP. Відповідно до тематики дослідження покроково було сформовано список із шести наукових публікацій, які відповідали критеріям відбору. Огляд було обмежено 2020-2024 роками.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківська державна академія фізичної культуриuk_UA
dc.relation.ispartofseriesNo1(35);-
dc.subjectінтерактивне навчання, рухові навички, освітні технології, педагогічні інновації, спортивна педагогіка, когнітивний розвиток, адаптивне навчання.uk_UA
dc.titleІгрові технології віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні: огляд ефективностіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.