Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕна, Поліна-
dc.contributor.authorГонтаренко, Людмила-
dc.date.accessioned2025-04-24T15:41:56Z-
dc.date.available2025-04-24T15:41:56Z-
dc.date.issued2025-04-23-
dc.identifier.isbn978-617-549-507-0-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24884-
dc.description.abstractВійськові конфлікти залишають значний відбиток на психічному здоров’ї дітей та підлітків, особливо тих, хто пережив окупацію. Деокупація, хоча й символізує звільнення, стає для них новим випробуванням, оскільки змушує адаптуватися до зміненої реальності, втрат, руйнувань та невизначеності майбутнього. Підлітковий вік є періодом активного становлення особистості, формування цінностей та соціальних навичок, тому травматичний досвід може мати довготривалі наслідки. Основними проблемами, з якими стикаються підлітки після деокупації, є посттравматичний стресовий розлад (ПТСР), підвищена тривожність, депресивні стани, соціальна ізоляціяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків, ФОП "Супрун Т.О."uk_UA
dc.subjectВійськові конфлікти, окупація, підлітки, звільнення, становлення особистостіuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНЕ ВІДНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ У ДЕОКУПОВАНИХ РЕГІОНАХ: ВИКЛИКІ ТА ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИuk_UA
dc.title.alternativeПСИХОЛОГІЧНЕ ВІДНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ У ДЕОКУПОВАНИХ РЕГІОНАХ: ВИКЛИКІ ТА ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИП 78. Проблеми психології діяльності в особливих умовах. Матеріали ІІІ Всеук. Наук.-практ. Конф. М. Черкаси, 23 квітня 2025 р. Харків ФОП «Супрун Т.О.», 2025, 309 с., С.230-231. INBS 978-617-549-507-0uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ена П., Гонтаренко Л..pdf175,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.