Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТюріна, Діна-
dc.date.accessioned2025-09-26T17:04:07Z-
dc.date.available2025-09-26T17:04:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn978-966-2741-38-4-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25541-
dc.description.abstractПосібник знайомить читача з теорією та практикою сучасного маркетингу. Охоплює широке коло питань, що розкривають роль маркетингу у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності. Розрахований на: студентів, викладачів, фахівців-практиків, осіб, які розпочинають власну справу. Містить фундаментальні знання з маркетингу, практичні рекомендації для розробки власної стратегії успіху.uk_UA
dc.publisherХарків : ТОВ «Тім Пабліш Груп»uk_UA
dc.titleМаркетинг : навч. посіб. / І. М. Абрамова, О. В. Боговянський, Г. О. Дорошенко, Є. О. Кравченко, В. В. Лисенко, С. П. Оксененко, І. О. Пеньська, Л. В. Підлубна, О. О. Тертичний, Д. М. Тюріна, О. В. Ярмак ; за заг. ред. Г. О. Дорошенка. – Харків : ТОВ «Тім Пабліш Груп», 2016. – 412 с. – ISBN 978-966-2741-38-4.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.