Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубань, Вікторія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-09-27T20:46:11Z-
dc.date.available2025-09-27T20:46:11Z-
dc.date.issued2025-08-29-
dc.identifier.citationЦифрова економіка : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5–6 черв. 2025 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 728–731.uk_UA
dc.identifier.issnissn-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25582-
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.titleШтучний інтелект у сфері послуг: чат-боти, віртуальні асистенти та персоналізація сервісуuk_UA
dc.title.alternativeissnuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Te_25-728-731.pdf355,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.