Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демент, Максим Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T10:05:31Z | - |
dc.date.available | 2017-06-20T10:05:31Z | - |
dc.date.issued | 2013-05 | - |
dc.identifier.citation | Імідж сучасного педагога | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579 | - |
dc.description.abstract | Розглядається поняття "освітній простір", як педагогічна умова формування готовіності майбутнього фахівця жо проіесійної діяльності в процесі його підготовки. Визначені історіографія виникнення поняття "освітній простір", його зміст і структура, здійснено порівняльний аналіз поняття "освітній простір". | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет ім. ВГ Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. МВ Остроградського | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | ;№5,2013 | - |
dc.subject | освітній простір | ru_RU |
dc.subject | готовність майбутнього фахівця | ru_RU |
dc.subject | професійна діяльність | ru_RU |
dc.title | Освітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
isp_2013_5_15 (1).pdf | Освітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності | 228,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.