Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемент, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2017-06-20T10:05:31Z-
dc.date.available2017-06-20T10:05:31Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.citationІмідж сучасного педагогаru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579-
dc.description.abstractРозглядається поняття "освітній простір", як педагогічна умова формування готовіності майбутнього фахівця жо проіесійної діяльності в процесі його підготовки. Визначені історіографія виникнення поняття "освітній простір", його зміст і структура, здійснено порівняльний аналіз поняття "освітній простір".ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет ім. ВГ Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. МВ Остроградськогоru_RU
dc.relation.ispartofseries;№5,2013-
dc.subjectосвітній простірru_RU
dc.subjectготовність майбутнього фахівцяru_RU
dc.subjectпрофесійна діяльністьru_RU
dc.titleОсвітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
isp_2013_5_15 (1).pdfОсвітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності228,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.