Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмиров, І.М.-
dc.date.accessioned2017-06-20T10:10:56Z-
dc.date.available2017-06-20T10:10:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВип. 8.–Харків: УЦЗУ, 2010.–424 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2582-
dc.descriptionНаші дослідження показали, що основна частина (близько 90%) курсантів, які зараховуються на перший курс денної форми навчання, приходить до ВНЗ МНС після закінчення середньої школи, практично не маючи життєвого досвіду. Крім того, більшість з них не має належної мотиваційно-професійної спрямованості. Тому не стільки нові, скільки жорсткі регламентовані умови освіти, служби, казармене положення викликають у значної частини курсантів труднощі в адаптації при навчанні ...ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПроблеми екстремальної та кризової психології. Збірник наукових праць.ru_RU
dc.subjectПсихологічна адаптація, соціально-психологічні особливості особистості курсантівru_RU
dc.titleАДАПТАЦІЯ КУРСАНТІВ ВНЗ МНС В УМОВАХ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩАru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра наглядово-профілактичної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.