Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалашник, Наталія-
dc.contributor.authorСпузяк, Вікторія-
dc.contributor.authorШаріпова, Дарія-
dc.contributor.authorКофанов, Іван-
dc.contributor.authorЄфременко, Андрій-
dc.date.accessioned2025-10-03T07:06:19Z-
dc.date.available2025-10-03T07:06:19Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВісник Харківського педагогічного університету ім. Г. Сковородиuk_UA
dc.identifier.issnУДК 378.796.012-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25849-
dc.descriptionУ статті досліджено алгоритм впроовадження оцінювання якості рухової діяльності студентів у фізичному вихованні.uk_UA
dc.description.abstractФізичне виховання студентів не лишається осторонь впровадження інновацій. Поряд з вдосконаленням педагогічних впливів спостерігається використання різних мобільних технологій. Одним з важливих питань залишається якість навчання студентів, яка може бути покращення за допомогою поглиблення знань щодо ефективної рухової діяльності. Для цього виглядає раціональним використання мобільних технологій для аналізу рухів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський педагогічний університет ім. Г. Сковородиuk_UA
dc.relation.ispartofseries31(187);-
dc.subjectАналіз рухів,кінематичний аналіз, Фізичне виховання,мобільні технологіїuk_UA
dc.titleАналіз рухів, як чинник моніторінгу в навчанні студентів фізичним вправамuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.