Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрон, Вікторія Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-11-13T17:20:59Z-
dc.date.available2025-11-13T17:20:59Z-
dc.date.issued2025-04-25-
dc.identifier.citationВісник гуманітарного наукового товариства: Наукові праці. Випуск 25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26108-
dc.descriptionТези присвячені ключовим проблемам сучасної української системи освітий науки.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах розглянуто сутність сучасних перетворень у сфері освітийй науки у контексті еволюції соціуму. Поставелно питання про суспільні функції системи освіти та ієрархію цих функцій у синхронному й діахронному вимірах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗuk_UA
dc.subjectосвіта, принцип історизму, еволюція соціуму, соціальна мобільністьuk_UA
dc.titleІсторичнгий контекст розвитку освітнього середовища і виклики перехідної добиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник-25 (1).pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.