Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26209Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сергій Вавренюк, Калашник Наталія, Роман Черниш, Марія Позднякова, Арсен Іпієв | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T13:21:17Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T13:21:17Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11 | - |
| dc.identifier.citation | Чорноморський національний університет ім.Петра Могили | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2306-6814 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26209 | - |
| dc.description.abstract | Дана стаття розкриває стратегічні підходи публічного управління до вдосконалення системи фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти в умовах реалізації «Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2030 року». Автор зазначає, що сучасні виклики, зумовлені необхідністю відновлення та модернізації спортивної інфраструктури, підвищенням рівня рухової активності студентської молоді та впровадженням інноваційних цифрових технологій у спортивну сферу, вимагають системного перегляду існуючих підходів публічного управління до організації фізичного виховання у закладах вищої освіти. У статті приділено увагу формуванню здорового способу життя серед студентів як важливому чиннику зміцнення фізичного, психічного та соціального благополуччя молоді. Наголошено, що саме у період навчання у закладах вищої освіти закладаються основи ціннісного ставлення до власного здоров’я, самодисципліни й мотивації до систематичних занять фізичними вправами. Особливе місце відведено розвитку інклюзивного та адаптивного спорту, який забезпечує рівні можливості для всіх студентів незалежно від стану здоров’я, фізичних чи психофізіологічних особливостей. Важливим аспектом є створення умов для поєднання навчальної та спортивної діяльності, що дозволяє гармонізувати інтелектуальний і фізичний розвиток студентів, оптимізувати їх розклад і навантаження. Автор підкреслює, що реалізація цих напрямів сприятиме формуванню цілісної культури здоров’я, розвитку морально-вольових якостей і підвищенню загальної якості освітнього процесу. Окремо розглядається необхідність розвитку міжнародного співробітництва у сфері спорту та використання кращих світових практик для модернізації вітчизняної системи фізичного виховання. Автор пропонує комплекс стратегічних підходів, спрямованих на інтеграцію освітнього процесу та спортивної підготовки, розширення науково-методичного забезпечення й активне впровадження цифрових технологій у спортивну освіту. У висновку автор наголошує на важливості комплексної підтримки з боку державних органів, місцевого самоврядування та керівництва закладів вищої освіти для ефективної реалізації запропонованих стратегічних підходів. Реалізація цих заходів сприятиме гармонійному розвитку студентської молоді, підвищенню рівня їх фізичної підготовленості, формуванню цінностей здорового способу життя та зміцненню конкурентоспроможності української системи вищої освіти і спорту. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТОВ ДКС"Центр" | uk_UA |
| dc.subject | фізична культура, спорт, заклади вищої освіти, стратегічні підходи, студентська молодь, інновації, спортивна інфраструктура, адаптивний спорт, цифрові технології, здоровий спосіб життя | uk_UA |
| dc.title | Стратегічні підходи до вдосконалення системи фізичної культури і спорту в закладах вищої освіти | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної підготовки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 111.pdf | 348,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


