Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубань, Вікторія Сергіївна-
dc.contributor.authorСкоробогатов, Юрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-12-10T21:13:24Z-
dc.date.available2025-12-10T21:13:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМіждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 берез. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. 513 с. С. 402-404uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731-
dc.subjectТрансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання»uk_UA
dc.subjectШІ-тьюторівuk_UA
dc.titleТрансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання» в епоху ШІ-тьюторівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез доповідей_Осінні читання освітян_жовтень 2025.pdf5,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.