Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБиченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorКачкар, Євген Володимирович-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Олександр Юрійович-
dc.contributor.authorШльончак, І.А.-
dc.date.accessioned2025-12-11T07:44:14Z-
dc.date.available2025-12-11T07:44:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issnББК 38.96 П 46-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26740-
dc.description.abstractУ статті визначена й обгрунтована доцільність застосування датчиків витрати повітря під час роботи двигунів внутрішнього згорання пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів в умовах задимленого середовищаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПожежна безпека: теорія і практика: Збірник наукових праць.- Черкаси: АПБ ім. Героїв Чорнобиля, 2012.uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 12;-
dc.titleОбґрунтування впливу витрат повітря на номінальні параметри двигунів пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів в умовах задимленого середовищаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідна лабораторія з дослідження проблем управління у сфері цивільного захисту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.