Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБиченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorТригуб, О.А.-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2025-12-11T07:56:09Z-
dc.date.available2025-12-11T07:56:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationhttp://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Pbtp_2013_15_26uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26742-
dc.description.abstractВизначено, що встановлення механізмів зміни ступеня стиснення покращують економічні та експлуатаційні показники роботи бензинових двигунів. Представлено оцінку вдосконалення конструкцій, матеріалоємності та екологічності двигунів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПожежна безпека: тео-рія і практика. Збірник наукових праць.- Черкаси: АПБ ім. Героїв Чорнобиля, - 2013.uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 15;С.138 -141-
dc.subjectавтомобіль швидкого реагуванняuk_UA
dc.subjectекологічністьuk_UA
dc.subjectступінь стиснення в двигунахuk_UA
dc.titleВпровадження технологій змінного ступеня стиснення в двигунах автомобілів швидкого реагуванняuk_UA
dc.typeAnimationuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науково-дослідна лабораторія з дослідження проблем управління у сфері цивільного захисту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.