Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorМелещенко, Руслан Геннадійович-
dc.contributor.authorМунтян, Валерій Карпович-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:02:48Z-
dc.date.available2017-05-23T10:02:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/267-
dc.description.abstractНа основі розв’язку задачі відшукання оптимальної висоти скиду води з літака Ан-32П, що максимізує швидкість створення локалізаційного бар’єру сумісними зусиллями наземних та авіаційних сил, отримано номограми, які дозволяють пілоту і штурману літака обрати оптима- льну висоту і дистанцію між скидами, а також обчислити швидкість локалізації і необхідну кількість літако-вилетів в залежності від інтен- сивності пожежі і продуктивності наземних сил пожежогасінняru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseriesПроблемы пожарной безопасности;2015-
dc.subjectпожежний літак Ан-32Пru_RU
dc.subjectлокалізаційний бар’єрru_RU
dc.subjectпрактичні рекомендаціїru_RU
dc.subjectприродна пожежаru_RU
dc.titleПрактичні рекомендації щодо застосування пожежних літаків Ан-32П при локалізації природної пожежіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppb_2015_38_22.pdf521,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.