Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26994Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кришталь, Аліна Олександрівна | - |
| dc.contributor.author | Кравченко, Вікторія | - |
| dc.contributor.author | Kryshtal, Alina | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-14T23:49:45Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-14T23:49:45Z | - |
| dc.date.issued | 2025-12 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26994 | - |
| dc.description | Kryshtal A., Kravchenko V. Academic culture of higher education students: current problems analysis. Innovative Research in Science and Economy: Collection of Scientific Papers with Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference. International Scientific Unity. December 3-5, 2025. Brussels, Belgium. Р. 641–644. | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.subject | Academic culture higher education students | uk_UA |
| dc.title | Academic culture of higher education students: current problems analysis | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Alina Kryshtal.jpg | Сертифікат учасника конференції | 293,08 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
| Viktoriia Kravchenko.jpg | Сертифікат учасника конференції | 297,21 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
| Кравченко_тези.pdf | Kryshtal A., Kravchenko V. Academic culture of higher education students: current problems analysis. Innovative Research in Science and Economy: Collection of Scientific Papers with Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference. International Scientific Unity. December 3-5, 2025. Brussels, Belgium. Р. 641–644. | 934,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


