Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНенько, Ю.П.-
dc.contributor.authorКришталь, Т.М.-
dc.date.accessioned2025-12-18T11:17:23Z-
dc.date.available2025-12-18T11:17:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВісник Національного університету цивільного захисту Україниuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27308-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;-
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectцифровий розривuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectпрофесійна стійкістьuk_UA
dc.subjectсамеефективністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk_UA
dc.titleЦифровий розрив у вищій освіті: управлінські стратегії розвитку цифрової компетентності та професійної стійкості викладачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(23)2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdfСтаття504,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.