Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖигулін, Олександр Андрійович-
dc.contributor.authorУсачов, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2025-12-18T12:34:51Z-
dc.date.available2025-12-18T12:34:51Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationЗбірка наукових праць "Проблеми надзвичайних ситуацій"uk_UA
dc.identifier.issn2524-0226-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27334-
dc.description.abstractДослідження зосереджене на розробці «Методології активної системи управління впровадженням інформаційних технологій, охорони праці й творчої реабілітації для підвищення якості підготовки фахівців ІТ-спеціальностей під час воєнного стану», яка складається з безперервного процесу інтелектуальної, психологічної й фізичної реабілітації викладачів і здобувачів освіти з використанням ресурсів штучного інтелекту, методів доповненої, уявної реальності та інформаційної дуальності. Інтелектуальна реабілітація полягає у перевиданні підручників і навчальних посібників з використанням ресурсів штучного інтелекту та рекомендацій представників бізнесу у форматі стандартів дуальної освіти. Саме бізнесмени є найкращими консультантами щодо можливості впровадження світових інформаційних інновацій на підприємствах України. Психологічну реабілітацію учасників освітнього процесу рекомендується проводити через участь у творчих заходах. Оскільки програмування відноситься до галузей креативної індустрії, то розвиток креативу учасників освітнього процесу є обов’язковим. Фізичну реабілітацію викладачів можна організовувати через спартакіаду та інноваційні засідання кафедр на тему «Здорове тіло – наполегливість і ясний розум». Штучний інтелект, методи доповненої, уявної реальності та інформаційної дуальності допомагають швидко уяснити суть проблеми, уявити певну проблему та оперативно (протягом місяця) прийняти ефективне рішення для її вирішення. Оцінку ефективності Методології рекомендується проводити за показником, який враховує сталість і стан розвитку підприємства. Апробація Методології проводилася у навчальних закладах півночі, сходу й півдня України й дала позитивні результати. Якість навчання у середньому підвищилася на 15 %, що дало змогу щорічно нарощувати контингент студентів на 3–5 % під час воєнного стануuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗ Україниuk_UA
dc.subjectактивна системаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectохорона праціuk_UA
dc.subjectінтелектуальнаuk_UA
dc.subjectпсихологічнаuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ОХОРОНА ПРАЦІ Й ТВОРЧА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежно-рятувальної та фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 - Жигулін, Усачов (1).pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.