Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27341Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шутєєв, Ілля | - |
| dc.contributor.author | Єфременко, Андрій | - |
| dc.contributor.author | Шаріпова, Дарія | - |
| dc.contributor.author | Куртьосов, Євген | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-18T13:40:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-18T13:40:06Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Фізична активність, здоров'я і спорт. 2025. № 1(37). С. 162–167 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27341 | - |
| dc.description.abstract | Сучасний розвиток цифрових технологій актуалізує їх впровадження в систему освіти фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт». Це зумовлює пошук науково обґрунтова них підходів і методик упровадження мобільного навчання в підготовку майбутніх фахівців сфери фізичного виховання та спорту. Мета дослідження – визначити чинники впровадження мобільних технологій у навчанні майбутніх фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт» видів легкої атлетики. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, порівняння, узагальнення та педагогічне моделювання. На основі аналізу літературних джерел визначено основні фактори, що впливають на ефективність упровадження мобільних технологій у навчанні легкої атлетики. Роз роблено педагогічний алгоритм упровадження мобільних технологій, який передбачає поетапне використання навчальних застосунків, інтерактивних тренувальних планів та зворотного зв’язку між викладачем і студентом. Використання мобільних технологій дозволяє підвищити якість підготовки фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт» завдяки доступності навчальних матеріалів та можливості індивідуалізації освітнього процесу. Ключовим є комплексне використання електро нних освітніх ресурсів, мобільних додатків, засобів електронної комунікації. Однак необхідно вра ховувати технічні та організаційні складнощі, що можуть виникати під час їх впровадження. Вико ристання мобільних технологій у навчанні легкої атлетики є перспективним напрямом підготовки майбутніх тренерів циклічних видів спорту. Завдяки цьому створюються умови покращення мотива ції та залученості здобувачів освіти, особливо в процесі здійснення індивідуальної роботи. Результа тивність мобільного навчання пов’язана з використанням засобів активного навчання, можливість застосування яких розширюється завдяки мобільним технологіям. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на експериментальну перевірку ефективності запропонованого алгоритму. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | легка атлетика інтерак тивне навчання | uk_UA |
| dc.subject | підготовка тренерів | uk_UA |
| dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
| dc.subject | мобільне навчання | uk_UA |
| dc.subject | спортивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
| dc.title | Перспективи використання мобільних технологій у навчанні майбутніх фахівців зі спеціальності А7 «фізична культура і спорт» видів легкої атлетики. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежно-рятувальної та фізичної підготовки | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| стаття перспективи використ моб технолог 2025.pdf | 183,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


