Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШутєєв, Ілля-
dc.contributor.authorЄфременко, Андрій-
dc.contributor.authorШаріпова, Дарія-
dc.contributor.authorКуртьосов, Євген-
dc.date.accessioned2025-12-18T13:40:06Z-
dc.date.available2025-12-18T13:40:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФізична активність, здоров'я і спорт. 2025. № 1(37). С. 162–167uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27341-
dc.description.abstractСучасний розвиток цифрових технологій актуалізує їх впровадження в систему освіти фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт». Це зумовлює пошук науково обґрунтова них підходів і методик упровадження мобільного навчання в підготовку майбутніх фахівців сфери фізичного виховання та спорту. Мета дослідження – визначити чинники впровадження мобільних технологій у навчанні майбутніх фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт» видів легкої атлетики. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, порівняння, узагальнення та педагогічне моделювання. На основі аналізу літературних джерел визначено основні фактори, що впливають на ефективність упровадження мобільних технологій у навчанні легкої атлетики. Роз роблено педагогічний алгоритм упровадження мобільних технологій, який передбачає поетапне використання навчальних застосунків, інтерактивних тренувальних планів та зворотного зв’язку між викладачем і студентом. Використання мобільних технологій дозволяє підвищити якість підготовки фахівців зі спеціальності А7 «Фізична культура і спорт» завдяки доступності навчальних матеріалів та можливості індивідуалізації освітнього процесу. Ключовим є комплексне використання електро нних освітніх ресурсів, мобільних додатків, засобів електронної комунікації. Однак необхідно вра ховувати технічні та організаційні складнощі, що можуть виникати під час їх впровадження. Вико ристання мобільних технологій у навчанні легкої атлетики є перспективним напрямом підготовки майбутніх тренерів циклічних видів спорту. Завдяки цьому створюються умови покращення мотива ції та залученості здобувачів освіти, особливо в процесі здійснення індивідуальної роботи. Результа тивність мобільного навчання пов’язана з використанням засобів активного навчання, можливість застосування яких розширюється завдяки мобільним технологіям. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на експериментальну перевірку ефективності запропонованого алгоритму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлегка атлетика інтерак тивне навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка тренерівuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.subjectспортивна освітаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.titleПерспективи використання мобільних технологій у навчанні майбутніх фахівців зі спеціальності А7 «фізична культура і спорт» видів легкої атлетики.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежно-рятувальної та фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття перспективи використ моб технолог 2025.pdf183,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.