Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемент, Максим Олександрович-
dc.date.accessioned2017-06-20T12:52:50Z-
dc.date.available2017-06-20T12:52:50Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2747-
dc.description.abstractУ роботі аналізуються основні методологічні напрями педагогічного дослідження, взаємозв’язок методологічних напрямів, їх вплив на засади професійної підготовки майбутнього спеціаліста.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherГнозис, Київru_RU
dc.relation.ispartofseriesТематичний випуск : Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору: Управління якістю освіти: стандартизація та інноваційність;Додаток 3, том ІІІ (10)-
dc.subjectметодологіяru_RU
dc.subjectпедагогічне дослідженняru_RU
dc.titleЗагальнопедагогічні основи методології підготовки майбутніх спеціалістівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
демент методолог основы.pdfЗагальнопедагогічні основи методології підготовки майбутніх спеціалістів336,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.