Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХмиров, Ігор Михайлович-
dc.date.accessioned2025-12-25T09:10:54Z-
dc.date.available2025-12-25T09:10:54Z-
dc.date.issued2025-02-28-
dc.identifier.citationМатеріали Круглого столу (вебінару) наукових та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України, практичних працівників підрозділів ДСНС, представників організацій по виконанню робіт протипожежного призначення, а також колег із зарубіжжя НУЦЗ УКРАЇНИuk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27715-
dc.descriptionВідображенням концепції «сервісу за запитом» на фінансову площину є концепція «оплати по запуску». «Оплата по запуску» означає, що вартість сервісу існує тільки в момент його продуктивної роботи. В інші моменти часу вартість такого сервісу дорівнює нулю. Нарешті, відображенням концепції «сервісу за запитом» на площину апаратно-програмного забезпечення (яке, по суті, є фізичною формою існування систем дистанційного навчання) є концепція «Програмне забезпечення як сервіс». З технологічної точки зору, це − використання зовнішніх додатків на противагу ідеї розгортання в межах організації. Так, наприклад, до 2010 року більше третини всіх з e-learning, що були впроваджені, було реалізовано відповідно до вказаної моделі оплати. Попит на інформаційні сервіси у сфері дистанційного навчання неминуче породжує ринок уніфікованих інформаційних послуг, що надаються за певних умов: фізична доступність, висока якість, прийнятна вартість тощо [2]. Існування такого ринку змінює завдання управління. У разі побудови системи «з нуля» на першому плані постають конструкторські задачі. Організація, що будує систему на основі уніфікованих сервісів є брокером на ринку послуг. При цьому основним завданням є гнучке проектування під поточні потребиuk_UA
dc.description.abstractОсновою економічної моделі управління процесами дистанційного навчання в державі є уніфікація їх опису в термінології сервісів інформаційних технологій, що характеризуються певним набором параметрів. Це означає, що сервіс, який має задовольняти вимогам на параметри, може бути задіяний у побудові системи дистанційного навчання без детального аналізу внутрішньої структури самого сервісу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseries28.02.2025;-
dc.subjectІІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Круглого столу 28.02.2025.pdf5,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.