| Поле DC | Значення | Мова |
| dc.contributor.author | Хмиров, Ігор Михайлович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-25T09:10:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-25T09:10:54Z | - |
| dc.date.issued | 2025-02-28 | - |
| dc.identifier.citation | Матеріали Круглого столу (вебінару) наукових та науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України, практичних працівників підрозділів ДСНС, представників організацій по виконанню робіт протипожежного призначення, а також колег із зарубіжжя НУЦЗ УКРАЇНИ | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27715 | - |
| dc.description | Відображенням концепції «сервісу за запитом» на фінансову площину є концепція «оплати по запуску». «Оплата по запуску» означає, що вартість сервісу існує тільки в момент його продуктивної роботи. В інші моменти часу вартість такого сервісу дорівнює нулю. Нарешті, відображенням концепції «сервісу за запитом» на площину апаратно-програмного забезпечення (яке, по суті, є фізичною формою існування систем дистанційного навчання) є концепція «Програмне забезпечення як сервіс». З технологічної точки зору, це − використання зовнішніх додатків на противагу ідеї розгортання в межах організації. Так, наприклад, до 2010 року більше третини всіх з e-learning, що були впроваджені, було реалізовано відповідно до вказаної моделі оплати.
Попит на інформаційні сервіси у сфері дистанційного навчання неминуче породжує ринок уніфікованих інформаційних послуг, що надаються за певних умов: фізична доступність, висока якість, прийнятна вартість тощо [2]. Існування такого ринку змінює завдання управління. У разі побудови системи «з нуля» на першому плані постають конструкторські задачі. Організація, що будує систему на основі уніфікованих сервісів є брокером на ринку послуг. При цьому основним завданням є гнучке проектування під поточні потреби | uk_UA |
| dc.description.abstract | Основою економічної моделі управління процесами дистанційного навчання в державі є уніфікація їх опису в термінології сервісів інформаційних технологій, що характеризуються певним набором параметрів. Це означає, що сервіс, який має задовольняти вимогам на параметри, може бути задіяний у побудові системи дистанційного навчання без детального аналізу внутрішньої структури самого сервісу. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | 28.02.2025; | - |
| dc.subject | ІІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ | uk_UA |
| dc.title | ІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: |
|