Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобина, Віталій Олександрович-
dc.date.accessioned2017-06-21T06:31:43Z-
dc.date.available2017-06-21T06:31:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗбірник наукових працьru_RU
dc.identifier.issn2073-7378-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3001-
dc.description.abstractНаведено особливості математичної моделі та результати комп’ютерного моделювання раціонального покриття об’єктів залізниці районами виїзду пожежно-рятувальних підрозділів в сільській місцевостіru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедубаru_RU
dc.relation.ispartofseriesвипуск 1(27);-
dc.subjectпожежно-рятувальні підрозділиru_RU
dc.subjectкомп’ютерне моделюванняru_RU
dc.subjectоб’єкти залізниціru_RU
dc.titleМоделювання раціонального покриття обєктів залізниці районами виїзду пожежно - рятувальних підрозділівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZKhUPS_2011_1_60.pdf420,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.