Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоболь, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСобина, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorКомяк, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorКоссе, Анатолій Григорович-
dc.date.accessioned2017-06-21T13:14:43Z-
dc.date.available2017-06-21T13:14:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗбірник наукових працьru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3083-
dc.description.abstractНаведено загальну математичну модель визначення раціональної кількості та місць розташування оперативних підрозділів для захисту рухомого складу та об’єктів залізничного транспорту. Досліджено особливості загальної математичної моделі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.relation.ispartofseriesПроблеми надзвичайних ситуацій/Випуск 10;-
dc.subjectзагальна математична модельru_RU
dc.subjectоб’єкти залізниціru_RU
dc.subjectоперативні підрозділиru_RU
dc.titleОсобливості загальної математичної моделі визначення раціональної кількості та місць розташування оперативних підрозділів для захисту об’єктів залізниціru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pns_2009_10_Sob.pdf286,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.