Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-22T11:05:48Z-
dc.date.available2017-06-22T11:05:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3133-
dc.description.abstractРозроблено дійовий механізм державного регулювання у сфері рекламної діяльності в Україні, зокрема визначено його дефініцію, виокремлено його функції та методи. Здійснено груповий розподіл функцій і методів державного регулювання у сфері рекламної діяльності.ru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ДІЙОВОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІru_RU
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf159,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.