Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-22T12:04:01Z-
dc.date.available2017-06-22T12:04:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3136-
dc.description.abstractУ статті побудовано прогноз перспективних тенденцій зміни кількості недотримань рекламного законодавства, а також визначено ступінь значимості та достовірності отриманої прогнозної моделі на основі методів статистичного моделювання.ru_RU
dc.titleВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОЇ КІЛЬКОСТІ НЕДОТРИМАНЬ РЕКЛАМНОГО ЗАКОНОДАВСТВАru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf190,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.