Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:48:03Z-
dc.date.available2017-06-23T07:48:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3162-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано актуальність і необхідність використання індикативного планування в механізмі практичного впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльності.ru_RU
dc.titleСпецифіка використання індикативного планування в механізмі практичного впровадження концепції державного регулювання в сфері рекламної діяльностіru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 (1).pdf128,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.