Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:52:39Z-
dc.date.available2017-06-23T07:52:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3165-
dc.description.abstractВ статті в межах розробки методичного забезпечення державного контролю рекламної діяльності на основі узагальнення наукових думок та вітчизняної нормативно-правової бази досліджено форми і методи його здійснення.ru_RU
dc.titleМетодичне забезпечення державного контролю рекламної діяльностіru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 (1).pdf136,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.