Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorКалиновський, Андрій Якович-
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКоврегін, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2017-05-25T20:29:19Z-
dc.date.available2017-05-25T20:29:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПроблеми надзвичайних ситуацій. - 2014. - №19. - С. 63-73ru_RU
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2014_19_11-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/367-
dc.description.abstractПредставлені результати експериментальних досліджень коливань вантажу, що розміщений на спеціалізованому транспортному засобі (СТЗ) під час перевезень. Експерименти проведені у вигляді дорожніх випробувань. Конструкції СТЗ, що розглядаються має додатковий рівень підресорення з нелінійною характеристикою, що має квазінульову жорсткість. Порівняльний аналіз показав, що підресорення з квазінульовою жорсткістю дозволяє істотно знизити рівні вібрацій, а отже підвищити безпеку перевезення вибухонебезпечних речовинru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.subjectвибухонебезпечний віброчутливий вантажru_RU
dc.subjectсистема підресоренняru_RU
dc.subjectспеціалізований транспортний засібru_RU
dc.subjectпневматичний пружній елементru_RU
dc.subjectвертикальні коливанняru_RU
dc.titleДослідження плавності ходу візка для транспортування вибухонебезпечних вантажів з нелінійним підресореннямru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pns_2014_19_11.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.