Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.contributor.authorЯковлєв, Олександр Михайлович-
dc.contributor.authorМисюра, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorКривошей, Борис Іванович-
dc.date.accessioned2017-05-26T07:26:18Z-
dc.date.available2017-05-26T07:26:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКоммунальное хозяйство городов. - 2009. - №88. - С. 357-364ru_RU
dc.identifier.urihttp://eprints.kname.edu.ua/13990/1/357-364_%D0%9A%D0%BE%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%91.pdf-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/387-
dc.description.abstractДоводиться, що конструкція шини може значно впливати на працездатність і безпеку експлуатації аварійно-рятувальної і інженерної техніки. Наведено експериментальні дані розподілу температурних полів в радіальних шинах і аналіз їх експлуатації. Пропонується застосовувати для аварійно-рятувальної і інженерної техніки спеціальні за конструкцією шини.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherК.: Технікаru_RU
dc.subjectконструкція шиниru_RU
dc.subjectбезпека експлуатаціїru_RU
dc.subjectтемпературні поляru_RU
dc.subjectаварійно-рятувальна та інженерна технікаru_RU
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ КОНСТРУКЦІЇ ШИН ДЛЯ КОЛІСНОЇ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ ТА ІНЖЕНЕРНОЇ ТЕХНІКИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
357-364_Коханенко_ВБ.pdf182,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.