Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3910
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ушакова, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-19T11:37:17Z | - |
dc.date.available | 2017-09-19T11:37:17Z | - |
dc.date.issued | 2002-01 | - |
dc.identifier.citation | Вісник Харківського університету. Серія психологія: Зб. наук праць. - Харків: ХДУ, 2002. – № 550.- Ч. 1 - С. 256-258 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3910 | - |
dc.description | В статті розглянуто основні умови розвитку інтелектуальних функцій студентів під час начання у ВНЗ. Показано вплив на таки розвиок нестандартних форм проведення занять з психології. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статті розглянуто основні умови розвитку інтелектуальних функцій студентів під час начання у ВНЗ. Показано вплив на таки розвиок нестандартних форм проведення занять з психології. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ХДУ | ru_RU |
dc.subject | навчання | ru_RU |
dc.subject | нестандартні форми навчання | ru_RU |
dc.subject | інтелект | ru_RU |
dc.subject | інтелектуальні функції | ru_RU |
dc.subject | студенти | ru_RU |
dc.title | Вплив нестандартних форм навчання на розвиток інтелектуальних функцій студентів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ушакова-статья ХДУ 2002.pdf | 104,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.