Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-09-19T11:37:17Z-
dc.date.available2017-09-19T11:37:17Z-
dc.date.issued2002-01-
dc.identifier.citationВісник Харківського університету. Серія психологія: Зб. наук праць. - Харків: ХДУ, 2002. – № 550.- Ч. 1 - С. 256-258ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3910-
dc.descriptionВ статті розглянуто основні умови розвитку інтелектуальних функцій студентів під час начання у ВНЗ. Показано вплив на таки розвиок нестандартних форм проведення занять з психології.ru_RU
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні умови розвитку інтелектуальних функцій студентів під час начання у ВНЗ. Показано вплив на таки розвиок нестандартних форм проведення занять з психології.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХДУru_RU
dc.subjectнавчанняru_RU
dc.subjectнестандартні форми навчанняru_RU
dc.subjectінтелектru_RU
dc.subjectінтелектуальні функціїru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.titleВплив нестандартних форм навчання на розвиток інтелектуальних функцій студентівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушакова-статья ХДУ 2002.pdf104,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.