Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.contributor.authorСоколовський, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorЯковлєв, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2017-05-26T08:31:24Z-
dc.date.available2017-05-26T08:31:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 1. - С. 153-156ru_RU
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_1_39-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/393-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются зависимости профильной и опорной проходимости автомобиля от видов грунтов, сопротивления движению и тяговой реакции. Авторами даются практические советы по преодолению различных участков бездорожьяru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherХарківський університет Повітряних сил ім. І. Кожедубаru_RU
dc.subjectпараметры шинru_RU
dc.subjectконструктивные характеристикиru_RU
dc.subjectдеформируемые грунтыru_RU
dc.subjectопорная и профильная проходимостьru_RU
dc.subjectтяговая реакцияru_RU
dc.titleТранспортирование опасных объектов до места ликвидации автомобилями высокой проходимости с прицепамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zhups_2012_1_39 (1).pdf253,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.