Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4053
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перелигіна, Ліна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Афанасьєва, Наталія Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-24T04:23:26Z | - |
dc.date.available | 2017-09-24T04:23:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4053 | - |
dc.description.abstract | Навчальний посібник містить у собі матеріали для вивчення теоретичних та практичних підходів до психологічного тренінгу, які існують у сучасній світовій психології, а також набір рекомендацій та вправ щодо керування тренінговою роботою. У навчальному посібнику представлено теоретичний аналіз форм та методів психокорекційної роботи, що має практичне значення для проведення тренінгів, з урахуванням конкретних умов та вимог групової ситуації. Ретельно розглянуто процедуру та організацію побудови психологічного тренінгу, засоби контролю групи, структуру тренінгових планів, вимоги до особистості тренера. Метою, яку ми переслідували при створенні даного посібника, є освоєння фахівцями з психології теоретичних та методологічних основ соціально-психологічного тренінгу, знайомство з загальними теоретичними основами групової психологічної роботи, а також з різними видами тренінгових груп, підходами до вирішення різноманітних практичних завдань тощо. Навчальний посібник побудований з урахуванням необхідності вирішення як загальноосвітніх, так і спеціальних професійних завдань. Він включає матеріал, що дозволяє отримати уявлення про загальні теоретичні положення соціально-психологічного тренінгу, а також про різні види групової психологічної роботи. У процесі підготовки психологам доцільно звертатися до навчальної, довідкової, наукової літератури, список якої приводиться у навчальному посібнику. Самостійна робота студентів розрахована на творчу роботу зі спеціальними текстами, уміння 3 орієнтуватися у літературі по темі, що вивчається, здатність виробляти своє відношення до аналізованого матеріалу. Цей навчальний посібник рекомендований для фахівців, студентів, слухачів вишів, які вивчають «Психотерапію», «Психокорекцію», «Психологічне консультування», «Основи соціально-психологічного тренінгу», а також для практичних психологів, що працюють у системі ДСНС України. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.title | Теоретико-методологічні основи соціально- психологічного тренінгу | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МСПТ навчальний посібник.pdf | Афанасьєва Н.Є., Перелигіна Л.А Теоретико-методологічні основи соціально- психологічного тренінгу / Навчальний посібник | 2,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.