Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабанова, Любов Матвіївна-
dc.contributor.authorБобровникова, Н.Ф.-
dc.date.accessioned2017-09-27T12:10:30Z-
dc.date.available2017-09-27T12:10:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4160-
dc.language.isoruru_RU
dc.titleКОГНИТИВНЫЕ МОДЕЛИ И ИХ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ В ОПТИМИЗАЦИИ ПРОЦЕССА ОБУЧЕНИЯru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pib_2009_3_33.pdf147,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.