Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Леонід Миколайович-
dc.contributor.authorКолочавін, Р.М.-
dc.date.accessioned2017-05-26T12:01:28Z-
dc.date.available2017-05-26T12:01:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЕнергоефективність в будівництві та архітектурі. - 2013. - Вип. 4. - С. 159-164ru_RU
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/enef_2013_4_30-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/420-
dc.description.abstractРозроблено спосіб визначення границі небезпечної зони у разі аварійного обриву стропу будівельного вантажу; спосіб базується на унаочненні результату коливальних рухів чотириланкового маятникаru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиївський національний університет будівництва і архітектуриru_RU
dc.subjectгеометричне моделюванняru_RU
dc.subjectмонтажна стропаru_RU
dc.titleГеометричне моделювання результату коливань вантажу при аварійному обриві монтажного стропаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
enef_2013_4_30.pdf967,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.