Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШароватова, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorМорозов, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2017-10-01T04:32:33Z-
dc.date.available2017-10-01T04:32:33Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationПроблеми техногенно-екологічної безпеки: освіта, наука, практика: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Харків: НУЦЗУ, 2016. – 283 с. – С. 253-255.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7256-55-6-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4376-
dc.description.abstractРозкрито поняття компетенція, компетентний, компетентність. Актуалізовно компетентнісний підхід як один із чинників, що сприяють модернізації змісту освіти. В умовах сучасних компетентнісних вимог до майбутніх спеціалістів наведено собливості підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Охорона праці» в НУЦЗУ.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectКомпетентність, принципи компетентнісного підходу в освітіru_RU
dc.titleКомпетентнісна технологія як фактор модернізації змісту освіти при підготовці фахівців сфери охорони праціru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sharovatova_O_P_Morozov_A_I.pdf356,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.