Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва, Наталя Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-05-26T17:17:35Z-
dc.date.available2017-05-26T17:17:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПроблеми екстремальної та кризової психології: Зб. наук. праць. – Харків: УЦЗУ, 2009. - Вип.6. – С. 3 – 11.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/437-
dc.description.abstractУ статті представлений аналіз результатів дослідження переважаючих копінгових стратегій, які використовують курсанти та студенти УЦЗУ на початкових етапах професіоналізації та адаптації до навчання у вузі. Виявлено, що у курсантів переважають стратегії, спрямовані на активну дію, а у студентів – на аналіз ситуації, зниження її значущості.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарків: УЦЗУru_RU
dc.subjectкопінгові стратегіїru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectзахисні механізмиru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОПІНГОВИХ СТРАТЕГІЙ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ І СТУДЕНТІВ УЦЗУru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06.pdfОСОБЛИВОСТІ КОПІНГОВИХ СТРАТЕГІЙ АДАПТАЦІЇ КУРСАНТІВ І СТУДЕНТІВ УЦЗУ196,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.