Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorКалиновський, Андрій Якович-
dc.contributor.authorРогозін, Анатолій Сергійович-
dc.contributor.authorСмолянінов, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2017-10-01T11:31:24Z-
dc.date.available2017-10-01T11:31:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗб. наук. праць Харківського університету Повітряних сил. – Х. : Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2016. – Вип. 2(47). – С. 202-205ru_RU
dc.identifier.issn2073-7378-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4399-
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз виїздів пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів (ПРА) з пожежно-рятувальних підрозділів (ПРП) міста Харкова на обслуговування викликів та визначено, що частота виїздів ПРА з різних ПРП неоднакова. В ході проведення досліджень була побудована та розрахована цільова функція оптимального розміщення ПРА по ПРП міста Харкова з метою рівномірного розподілу навантаження на особовий склад чергових караулів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедубаru_RU
dc.subjectвиїзди пожежно-рятувальних підрозділів на викликиru_RU
dc.subjectцільова функція оптимального розміщення пожежних та аварійно-рятувальних автомобілівru_RU
dc.subjectпожежно-рятувальний підрозділru_RU
dc.titleОптимізація розміщення пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів по пожежно-рятувальних підрозділах міста Харковаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1 (1).pdf272,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.