Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorКубанов, Микола-
dc.date.accessioned2017-10-02T09:31:38Z-
dc.date.available2017-10-02T09:31:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПроблеми екстремальної та кризової психології. Збірник наукових праць. –Вип.10 –Харків, НУЦЗУ, 2011 – С. 246-253ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4486-
dc.descriptionРозглянуто особливості показників самооцінки і рівня домагань у курсантів та студентів НУЦЗУ з різною успішністю учбової діяльності.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуто особливості показників самооцінки і рівня домагань у курсантів та студентів НУЦЗУ з різною успішністю учбової діяльності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectсамооцінкаru_RU
dc.subjectрівень домаганьru_RU
dc.subjectкурсанти НУЦЗУru_RU
dc.subjectуспішність навчанняru_RU
dc.titleОсобливості самооцінки та рівня домагань у студентів та курсантів НУЦЗУ з різною успішністю учбової діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
032.pdf326,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.