Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-10-30T19:54:43Z-
dc.date.available2017-10-30T19:54:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНауково-методичний збірник "Гуманізація навчально-виховного процесу"ru_RU
dc.identifier.otherУДК 371.13-
dc.identifier.otherББК 74.202-
dc.identifier.otherГ.94-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4872-
dc.description.abstractУ даній робті поставлено за мету дослідити формування розумових операцій у старших дошкільників і розробити цілеспрямовану систему по їх корекціїru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий центр СДПУ, Слов'янськru_RU
dc.relation.ispartofseriesСпецвипуск;-
dc.subjectінтелектуальний розвитокru_RU
dc.subjectмислинневі діїru_RU
dc.subjectрозумова діяльністьru_RU
dc.subjectвербально-логічне мисленняru_RU
dc.titleВплив корекційної програми на формування розумових дійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слов'янськ_Гуманізація_2007.pdf329,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.