Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомбровська, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorМороз, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorМороз, Володимир Михайлович-
dc.date.accessioned2017-11-03T11:07:40Z-
dc.date.available2017-11-03T11:07:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/4990-
dc.description.abstractОбґрунтовано місце та роль рейтингу науково-педагогічних працівників в системі державного управління якістю вищої освіти. На прикладі конкретних моделей розбудови рейтингів науково-педагогічних працівників визначено їх основний зміст та особливості використання. Крім того, стаття містить результати критичного переосмислення напрямів використання процедури оцінювання науково-педагогічних працівників з акцентуванням уваги на необхідності врахування в рейтингу потенціалів викладача з досягнутими ним результатами. В статті опрацьовано висновки щодо місця, ролі та умов ефективності використання рейтингу науково-педагогічних працівників в системі управління розвитком трудових можливостей ВНЗ. Ключові слова: вищій навчальний заклад; державне управління ВНЗ; рейтинг науково-педагогічних працівників; оцінювання результатів діяльності; мотивація професійної діяльності; механізми самоактуалізації та самореалізації.ru_RU
dc.titleРЕЙТИНГ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.